سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تک ترانه

دانلود جدیدترین آهنگ مسعود محمدنبی به نام من و تو

دانلود تک اهنگ مسعود محمدنبی به نام من و تو با کیفیت بالا و لینک مستقیم

مسعود محمدنبی , من و تومسعود محمدنبی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

ترانه : مهدی ایوبی , آهنگ : حامد حنیفی , تنظیم : امیر بابایی , میکس و مسترینگ : استودیو سل

متن آهنگ جدید مسعود محمدنبی بنام من و تو

من و تو من تو من تو با هم رسیدیم به تموم رویاهامون

جز همین که همو داریم چی می خواستیم از خدامون

من و تو من تو من تو ادامه میدیم این روزای خوبو

ما به همدیگه سپردیم آسمون بی غروبو

ما به هرچی نرسیدیم یا نخواستی یا نخواستم

جز همین که تو بخندی چیزی از خدا نخواستم

واسه من که بی قرارم عشق تو حرف کمی نیست

بی خیال غصه هام تو که می خندی غمی نیست

دنیا می افته تو دستم وقتی دستتو میگیرم

انقدر عاشقتم که حاضرم برات بمیرم

دنیا می افته تو دستم وقتی دستتو میگیرم

انقدر عاشقتم که حاضرم برات بمیرم